expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, August 13, 2011

D'QISTEE - menghilangkan jeragat dan memutihkan wajah

 Nak Cantik Nak Menawan ... Apa kata cuba D'Qistee , insyallah muka yg ada jeragat, muka tak sekata tu akan nampak lagi cantik dan berseri2 lagi nk dekat raya ni kan sure nk nampak cantik... 
Harga satu Set RM120


Ramai yg telah menggunakan produk D'Qistee ni..Alhamdulliah ......so kepada yg ada masalah jeragat memang sesuai untuk mencuba nya dan yg nak lagi cantik pun tak salah mencuba nya juga kan...


  HARGA SATU SET  RM120

Set penjagaan kulit Dqistee beauty sesuai digunakan semua jenis kulit bagi mengatasi masalah yang biasa di hadapi oleh kebanyakkan wanita seperti kulit berjerawat, berjeragat dan kusam. Ia juga telah menjadi pilihan golongan lelaki dan remaja.

Komposisi bahan semulajadi seperti madu, serbuk mutiara, minyak bunga matahari dan herba terpilih mampu merawat kulit bukan sahaja pada bahagian luaran malah merawat hingga kelapisan dalam kulit. Kandungan madu yang mengandungi Vitamin B1,B2 B6 dan C berfungsi untuk melindung dan membina semula sel-sel yang rosak akibat sinaran ultraviolet yang berbahaya. Serbuk mutiara mengandungi kalsium dan asid amino berfungsi sebagai agen pembersih kulit yang amat berkesan dan menghilangkan bintik-bintik hitam, noda-noda dan sel mati. Malah kulit yang dihasilkan akan lebih cerah dan gebu. Minyak bunga matahari mengandungi Vitamin E yang berfungsi menganjalkan kulit hingga ke dalam, menghilangkan kedutan halus dan melicinkan kulit wajah. Herba-herba seperti kunyit dan temu mengandungi anti-oksidan yang berfungsi meneutralkan radikal bebas dan meningkatkan pengeluaran kolagen dan elastin
Dengan DQistee Kulit akan kelihatan lebih muda dari usia sebenar anda…..



Krim Kecantikan Beauty Day Cream


Dipakai setiapkali keluar rumah pada siang hari. Sapu krim sehingga meresap ke dalam kulit. Ia mengandungi UV protection yang berupaya melindung kulit wajah daripada pancaran sinar matahari. Ia juga membantu merawat masalah jeragat di mana kandungan madu dan herba yang mengandungi Vitamin B, C dan anti-oksidan dapat meneutralkan radikal bebas. Meningkatkan pengeluaran kolagen dan elastin kulit. Jika dipakai berterusan kulit akan kelihatan sekata, tiada bintik-bintik hitam dan menghalang kulit dari kekeringan.

Used when exiting the house during the day. Rub the cream until absorbed into the skin. It contains a UV protection that can protect skin from sun rays. It also helps to treat pigmentation problems whereby the content of honey and herbsthat contain Vitamin B, C and antioxidants can neutralize free radicals. Increasethe production of collagen and elastin of the skin. If continuous use the skin will look uniform, no dark spots and prevents the skin from dryness.

DAY CREAM (WM RM49.90/EM RM59.90) - KKM:NOT100802184K


Krim Malam Night Cream

Dipakai ketika hendak tidur, sapu dikeseluruhan wajah hingga meresap kedalam kulit. Ia mengandungi serbuk mutiara dan madu putih yang berfungsi membersihkan sel-sel mati, mengecutkan jerawat, menghilangkan parut, mengurangkan pigmentasi kulit dan menghindarkan kulit dari kekusaman. Madu putih (Kelulut) mengandungi anti oksidan yang berfungsi memberi keanjalan pada kulit, menutup pori-pori kasar dan menghilangkan garis halus pada wajah.

Use when go to bed, rub into your face entirely until it seep into the skin. It contains pearl powder and honey that will clean off the dead cells, soothen the acne, remove scars, reduce pigmentation of the skin and prevents the skin from dullness. Honey white (Kelulut) contains anti-oxidants to enhance the elasticity of the skin, closes pores and eliminate fine lines on the face.

NIGHT CREAM (WM RM49.90/EM RM59.90) KKM:NOT100802185K


Krim Peneutralan

Digunakan bagi rawatan tambahan kepada kulit yang berjerawat dan berjeragat. Dipakai ketika hendak tidur dan berselang semalaman dengan krim malam. Kandungan minyak bunga matahari yang mengandungi Vitamin E yang paling efektif mampu membersih hingga kedalam bahagian kulit dan melincinkan permukaan kulit wajah. Bagi mereka yang berkulit normal boleh memakainya seminggu sekali bagi tujuan perawatan kulit agar kelihatan lebih licin. Neutralizer tidak sesuai untuk wanita mengandung kerana ia mengandungi antiseptic bagi merawat kulit sensitive. Ia juga tidak sesuai digunakan secara berterusan sebagai kosmetik kerana jika digunakan setiap malam/hari kulit akan lebih berminyak..sebaiknya hanya satu kali seminggu bagi memberi Vitamin E kepada kulit.

NEUTRALIZER (WM RM89.90/EM RM95.90) KKM:NOT100804016K



Sabun Madu

Membersih kulit hingga jauh kedalam. Boleh digunakan sekerap yang mungkin. Bagi kulit berjerawat dan berminyak anda disarankan membersih kulit dengan kerap. Kandungan madu dan Vitamin E dapat memberi kelembapan pada kulit wajah.
regularly. Contents honey and Vitamin E toprovide moisture on the skin.

HONEY SOAP (WM RM39.90/EM RM49.90) KKM:NOT100802186K


TESTIMONI
Hamiza 23 Tahun

Dulu kulit saya berjerawat, kulit tidak sekata dan parut jerawat jelas kelihatan. Setelah mencuba D'Qistee selama sebulan, jerawat dan parut telah tiada. Saya juga dapat merasai kulit saya halus, licin dan anjal. Saya amat yakin dengan produk ini.


Aslina 28 Tahun

Saya mempunyai masalah kulit berminyak dan kusam. Bedak yang dipakai sentiasa tidak bertahan lama, Setelah memakai produk D'Qistee selama 3 minggu kulit saya kelihatan cerah, bermaya dan segar.


Dulu wajah agak kusam, parut jerawat jelas kelihatan, sekarang nampak lebih berseri dan jerawat pun sudah berkurangan, parut hitam sudah tiada, sungguh berkesan, cubalah sendiri.


SAYA SENDIRI... dah jemu memakai pelbagai produk tetapi kulit tetap kusam, sehinggalah saya bertemu dengan rakan sekuliah dari negara jiran yang mencadangkan saya menggunakan produk istimewa ini. Tetapi awas barang tiruan.. produk ini tidak sama dengan produk yang tidak berjenama dari negara jiran. Produk ini akhirnya saya bawa bawa masuk dan lakukan ujian klinikal dan beberapa bahan telah di tokok tambah sehinggalah KKM meluluskan bahan kandungannya. Selamat mencuba dan anda pasti tidak menyesal!!!



Siti Fatimah

Al-kisah nya... Simptom pegnant membuatkan kulit wajah menjadi kusam, redup tidak berseri dan bercahaya. Bermulah kisah Ct mencuba produk D'Qistee semasa berpantang, dan hasilnya, bila mula bekerja???


Jangan tunggu2 lagi kalau nak cantik... sila email saya atau sms saya insyallah saya akan cuba reply secepat yg mungkin

4 comments:

iqiema94 said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Unknown said...

Mmg awl kulit akn jd cntik..tp ble stop muka jd breakout..mnyesal try