expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, April 3, 2012

V’Asia Cosmetic & Healthcare


 Menjual pelbagai produk jenama V'Asia  tunggu kemunculannya --- sekarang tgh bz  menjual baju2 tidur

Pink Cream + Collagen, Ladies Collagen, Appleslym Dietary, Fair N White, Soy Collagen Premix, 24 Gold Miracle Bar, Gold Beauty Foundation SPF40, 24K Vita Essence, Orangeslym Collagen,


 Sebenarnya nk syer dgn kawan2 pasal Appleslym Dietary ni , tp tu laa nk bercerita ni kena ada feel baru best kan ....  tunggu iye.. nnt saya cerita... bukan cerita tak best tp mmg saya suka laa seronok sangat ... sekarang ni saya hanya maintan kan aje ...

Appleslym ni rasa apple nama lagi applekan  dan ada rasa macam herba ckit .. minum malam sebelum tidur , kalau nk rasa sedap minum air sejuk dan goncang  , dan pastikan minum air byk iyek.. kalau minum air ni mlm , pagi sure  terasa perut memulas dan selepas pembuangan mmg rasa kepis aje selepas tu ..

Bab pemakanan pula, saya ni mmg dah nk dietkan so jaga laa makan , nasi tu kurangkan, pagi saya ambik roti, biskut dan air nestum atau pun milo, tghari tu kalau rasa lapar saya makan buah2an, sayuran ke tp nasi mmg tak sentuh la  tp ada sebulan tu saya makan nasi tp tak laa byk dan still ambik appleslym ni badan stil maintain ... tu yg seronok ambik Appleslym ni.  Mungkin org tak berapa nk beli atau pun cuba sbb tak der promosi kan jadi saya dah cuba so saya nk promosi kan pada kawan2 yg ingin mencuba harga pun tak mahal cuma RM30 sahaja utk makan 10 hari , sebenarnya saya ni suka menjual brg yg saya pernah guna dan menjadi dan syerkan pada kawan2 ...




RM30 SEKOTAK
 tidak termasuk pos penghantaran


No comments: