expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, November 9, 2012

Trip Ke Bandung March 2013

Semalam dah terbeli tiket ke HCM utk bulan april , ari ni tiba2 kawan ajak g Bandung plak.. kalau ikutkan hati malas nk joint tp kecian lak kawan dok pujuk akhirnya  termakan laa jugak pujukkan ....dah aku beli tiket ke bandung untuk 4 org .... Bz betui aku utk plan tahun depan ni ... Mungkin tahun depan tahun cuti2 mesia sebelum aku plan nk bukak kilang kut ... (anak dah req nk ada baby)

So sesiapa nk joint aku pergi thn depan jom laa....Aku serta kan tarikh dan masa aku nk pergi. Ni kawan2 yg arrage kan aku ikut aje ...so apa2 pertanya leh tanya aku pun tak per.. email aje kat aku iyek..

 Depart
    AK1328
    Kuala Lumpur (KUL) to Bandung (BDO)
    Tuesday, 5 March 2013
    Depart 0640 Arrive 0805

Return
    QZ8457
    Bandung (BDO) to Kuala Lumpur (KUL)
    Thursday, 7 March 2013
    Depart 2000 Arrive 2305

No comments: