expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Saturday, April 13, 2013

Pre Order Kain Cotton dan Baju Pasang Lace

Salam ....

  • Alhamdulliah semua kain cotton dan baju pasang berlace habis di jual ...Jadi sesiapa yg ingin menempah bab org kata pre order laaa  kain cotton sila buat bayaran sehingga pukul 5 ptg esok (14hb April 2-13) .
Harga sepasang cotton berbunga atau pun corak RM70 termasuk pos laju dan Cotton Plain Satin RM80 termasuk pos ....

Saya juga mencari agen dropship utk kain2 cotton ... dengan yg komisen yg lumayan ..atau yg ingin memborong pun dialukan2 .......cepat  POSA dan RAYA nk dekat  baju nk kena tempah awal .... sila email dyanacollections@yahoo.com atau pun sms saya di 019 3097575.

Contoh Kain Cotton yg telah terjual dan boleh  order lagi.

Saya juga mencari agent2 yg ingin menjual kain-kain saya . Minimum belian ialah 10 pasang dan boleh campur. dan insyallah bulan Mei akan masuk kain2 dan baju lace terbaru.. 
Bayaran 50% di perlukan sekirannya ingin pre order.



Jubah Cotton Lyrca Saiz M  - 1 helai masih Available

Cotton Satin Plain RM80 - Sold  ( pre order bagi tau warna yg berkenan di hati )




Kain Telekung (Sold) Pre order harga dr RM60 hingga RM80)


Tudung 3 Layer  Lace patern terbaru RM70 masih ada lagi merah dan purple

Cotton Vietnam Silk 5m bidang 45'  RM110  termasuk pos SOLD ( pre order pelbagai warna)



Cotton Vietnam Silk 5m bidang 45'  RM110 termasuk pos SOLD ( pre order pelbagai warna)








SOLD - Semua harga kain cotton diatas RM70 Sahaja termasuk pos ....  Pre order sehingga 5.00ptg 14hb April 2013. email atau sms saya

No comments: