expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, February 17, 2014

Kepulangan KL -HCM 14-16hb Feb 2014

Alhamdullilah selamat sampai ke Malaysia pukul 11.05 mlm tadi dan selamat dari kena tahan dek Kastam Malaysia dan Vietnam

Barangan dagangan ada laa serba ckit yg saya beli  sbb byk yg order utk belian borong so tumpukan pada yg borong laa.. dan sibuk utk bawa group yg ingin bershopping.

Terima kasih Kak Norlila dan Kak Hajah ( Zawiyah) serta anak yg memberi kepercayaan pada saya dan kawan utk mengetuai rombongan cik kiah nih ... Alhamdullilah mereka berpuas hati saya dan seronok dgr bila dia cakap mcm tu . Ini bukan pertama kali saya bawa orang melancong sudah banyak kali cuma tak update sahaja maklum laa sibuk hal2 yang lain. Tapi tahun ni saya akan berkongsi pengalaman saya bersama.

Untuk barang dagangan nnt iye saya update maklum laa baru sampai letih ini pun kerja rasa melayang2 tak ckup tidur. Letih tu tak der laa sbb seronok kan .

Bilik istirehat dan tpt simpang brg dagangan






No comments: