expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Friday, September 19, 2014

OMGFEST! Sempena AIDIL ADHA Pada 28 September 2014


TEMUI KAMI DI SINI

Pelbagai design baru shawl, tudung soft awning dan blouse untuk anak2 kecil sehingga laa remaja....So yg tercari2 untuk design anak2 kecil anda boleh laa singgah di booth kami nnt.

Jangan lupa booth No 82

KALI  ini kami berada di Dewan Raja Muda, Kompleks Belia & Kebudayaan Seksyen 7 Shah Alam. Lebih 20 orang artis/selebriti terkenal tanah air seperti Afdlin Shauki, Mawar Rashid, Bienda, Catriona Ross, Aida Rahim, Aida Aris, Noorshila Amin, Arja Lee, Saida & Saerah, Nadia Mustafa dan ramai lagi yang akan memeriahkan acara OMGFest! kali ini.

OMG Fest! Berbelanja Sambil Menderma dimana OMG Fest! Part 2 masih lagi mengekalkan elemen berbelanja sambil menderma dan kali ini OMG Fest! bersama Muslim Care, Youth Change Movement Malaysia (YCM Malaysia) serta Appslippers Pioneer sebagai rakan digital media akan mengadakan pertunjukan fesyen inspirasi dari bumi Gaya yang bertemakan “Gaza Fashion Expression” dimana akan menampilkan 18 rekaan ekslusif daripada Madiha Souk yang akan mencerminkan perasaan dan emosi terhadap kejadian yang menimpa bumi Palestine.



JOM DATANG BERAMAI-RAMAI!!!

28 September 2014 ( Ahad )
10 pagi – 9 malam
Dewan Raja Muda, Kompleks Belia & Kebudayaan Seksyen 7 Shah Alam

No comments: