expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, January 21, 2013

Felinna Inchloss lagi

Orang dok cerita pasal Felinna Inchloss ni rugi lak aku tak mencuba nya.. aku ni bab2 kecantik kan tu pantang laa ada yg terbaru mula laa nk mencuba lagi2 dalam keadaan aku yg tengah nk diet ni ...
Aku dah beberapa bulan tak makan nasi....orang kata nak diet sangat.... so badan pun ada laa gelebeh2nya tu yg nk try  lotion ni bagi mantapkan lagi dan cepatkan lagi penurunan berat badan aku ni ... 

So aku try ambik Felinna Inchloss lotion ni pada 19hb jan 2013 dan aku pun dah ukur perut , peha dan lengan so nk tgu lam masa 1 minggu baru nk ukur balik ..tgk ada penurunan ke idak..

Felinna Inchloss lotion ni mmg bau wangi masa sapu tu tak der laa rasa panas.. tp lama2 tu terasa gak panas ckit tp tak laa panas mcm produk lain.. panas2 ada rasa berangin nya.. mmg org kata boleh pakai laa... bau dia wangi sangat... sampai ari tu adik tanya akak pakai minyak wangi ke kakak .. wangi aje ... so saya cakap laa felinna Inch loss laaa....

So ni saya kasi info sebelum pakai inchloss bagi :-

Perut  : 37
Peha : 22
Lengan : 12

Berat tu saya lom timbang.. takut tgk peninbang hikkkk hikkk ...Tunggu keputusan aku lam masa 1 minggu bermula 19hb Jan hingga 26hb Jan....



No comments: