expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, December 2, 2013

PRE ODER Inner Magic - Dec 2013

Salam Dan masuk bulan Dec  dah nk abis akhir tahun .. Sya doakan kawan semua sihat sejahtera dan dimurahkan rezeki semua ....

Alhamdullilah pagi ni pun hujan .... org kata hujan rahmatkan

So pagi ni saya nk buka PRE ORDER Inner Magic.. Sesiapa yang masih mencari2 dan ingin order masih dialu2kan ... Stok masih dalam perjalanan lagi.. bila dah sampai saya akan poskan terus barang2 yg telah diorder dan bayar tu .. tp kena bagi tau laa kalau dah bank in berikan alamat sekali iye snng saya nk pos nnt.
kalau boleh sya nk kawan2 email kan pada saya senang saya nak record jadi email kan ke dyanabiz@yahoo.com.

*** Untuk belian hitam akan diasingkan 1 kodi .   

 Gambar A  - 1- 19 ( Dark Colour)

Gambar B - 20-37 ( Light Colour )

Beritahu nak yang dark atau light masa buat bayaran nnt dan untuk warna HITAM sajer boleh diberikan dalam 1 kodi atau lebih.
Segala pertanyaan boleh whatsapp 019 3097575 dan email : dyanabiz@yahoo.com

Terima Kasih daripada DyanaBiz

No comments: