expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Wednesday, December 4, 2013

Website baru dyanabiz.com.my - MYNIC ichoose

Alhamdullilah hari ni terbina laa website dyanabiz.com.my dimana saya telah mendaftar di bawah syarikat MYNIC Berhad dengan pakej Ichoose.

Sebenarnya pakej ichoose salah satu pakej yg diberikan oleh MYNIC kepada blogger dan  promosi ni bermula  2hb hingga 31hb Dec 2013 dgn harga RM30 setahun dan RM50 untuk 2 tahun murah kannn dan pakej ni memang memudahkan pelanggan blogger dimana mereka tak perlukan webhosting atau designer yg boleh buatkan website tapi kita boleh maintain website sendiri macam saya ni ada blogspot tapi boleh update website sendiri.

Pakej ni untuk blogger yang ada blogspot, wordpress, com dan org sahaja yg boleh apply ichoose tau dan satu lagi bila dah beli ichoose automatik blog kita akan maping ke website baru.

Untuk pengetahuan, MYNIC adalah sebuah agensi di bawah Kementerian Komunikasi dan Multimedia Malaysia (KKMM) dan dikawal oleh Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM).

Dan MYNIC menyediakan nama domain seperti .com.my, .org.my,.edu.my,.net.my,.gov.my,.mil.my dan .my. Pendaftaran untuk nama domain ni terbuka kepada syarikat dan individu dengan harga RM80 dan RM120 setahun.

Jom sesiapa yang ingin mendaftar boleh laa layari http://www.ichoose.my dan cara bayarannya pun senang dan ringkas semua nya dihujung cari anda sahaja dan process pendaftaran dalam masa 24jam selepas buat bayaran cepat kan.


Cepat ..cepat sebelum terlambat saya dah daftar dulu Segala pertanyaan boleh hubungi MYNIC di no 0389917272 atau email ke domreg@mynic.my atau website http://www.mynic.my

Tolong Promote Ckit.

No comments: