expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Monday, December 23, 2013

PRE ODER Inner Magic - Jan 2014 ..Murah Gilerrrrr

Salam dan nak abis tahun 2013 .. Saya doakan kawan semua sihat sejahtera dan dimurahkan rezeki semua .

Alhamdullilah stok  2013 semua dah habis dan terpaksa repert order sahaja..Kepada kawan2 yg biasa ambil tu macam biasa laa book awal... kalau tidak terpaksa menunggu lama .

So utk TAHUN 2014 saya bukak lagi untuk PRE - ORDER INNER MAGIC.

Sesiapa yang masih mencari2 dan ingin order masih dialu2kan ... Stok masih dalam perjalanan lagi.. bila dah sampai saya akan poskan terus barang2 yg telah diorder dan bayar tu .. tp kena bagi tau laa kalau dah bank in berikan alamat sekali iye snng saya nk pos nnt.

kalau boleh sya nak kawan2 email kan pada saya senang saya nak record jadi email kan ke dyanabiz@yahoo.com.

*** Untuk belian hitam akan diasingkan 1 kodi .   

No comments: